A. Certyfikat
Z dniem 08.04.2004r. firma „Eurotrans – Wądołowski ” otrzymała certyfikat Zarządzania Jakością ISO 9001:2000.
System jest utrzymywany i doskonalony o czym świadczą przeprowadzone audyty nadzoru. 2 sierpnia 2011r. jednostka certyfikacyjna Dekra przeprowadziła audit recertyfikacyjny, efektem którego jest przedłużenie ważności certyfikatu na kolejne 3 lata.
Głównym celem Firmy EUROTRANS jest wzmocnienie dotychczasowej pozycji firmy na rynku usług transportowych poprzez świadczenie wysokiej jakości usług, ich bezpieczną i terminową realizację oraz ciągły rozwój Firmy.
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Klientów Firma EUROTRANS dąży do osiągnięcia w/w celów poprzez bieżącą analizę potrzeb i oczekiwań Klientów, dostosowanie taboru i usług do potrzeb i wymagań obowiązujących w Unii Europejskiej, szkolenie pracowników pod kątem wymogów norm Unii Europejskiej oraz przepisów prawnych, wprowadzanie nowych rozwiązań organizacyjnych i technicznych podnoszących jakość świadczonych usług, utrzymanie w Firmie Systemu Zarządzania Jakością wg normy ISO 9001:2001, odpowiedni dobór dostawców, eliminowanie powstałych i potencjalnych niezgodności.
Dążymy do tego, aby nasi Klienci byli przekonani, że troska o nich jest kluczowym elementem funkcjonowania Firmy.
B. Ekologia
Dojrzewająca świadomość zachowania środowiska naturalnego naszej planety jest dzisiaj poważnym wyzwaniem dla ludzkości. W związku z tym od początku prowadzenia działalności, rozwój Firmy „Eurotrans” oraz wszelkie podejmowane inicjatywy pozostają w zgodzie z założeniami polityki ekologicznej. Dbałość o otoczenie realizowana jest przede wszystkim poprzez wykorzystywanie wyłącznie pojazdów spełniających najostrzejsze normy w tym zakresie – auta posiadają normy ekologii Euro 5 i 6. Planowanie transportu odbywa się przy optymalizacji wszystkich parametrów z uwzględnieniem oddziaływania na środowisko, monitorując wszelkie swoje działania w tym zakresie.
C. Zarządzanie jakością
Jakość, to ogół cech i właściwości wyrobu lub usługi związanych ze zdolnością do zaspokajania stwierdzonych i przewidywanych potrzeb.
Definicja podkreśla to, co jest istotne w nowoczesnym podejściu do jakości – o jakości mówimy nie tylko wtedy, gdy produkt charakteryzuje się odpowiednimi parametrami, ale przede wszystkim, gdy jego cechy pozwalają na zaspokojenie potrzeb klientów. I ten właśnie aspekt jakości został mocno zaakcentowany w naszej firmie.
Nasze podejście do spraw jakości można scharakteryzować w następujący sposób:
– orientacja na klienta
– systemowe i zorganizowane działanie
– oddziaływanie na jakość we wszystkich fazach usługi transportowej
– stosowanie różnych technik poprawy jakości
– zaangażowanie się wszystkich pracowników
– stwarzanie filozofii i kultury projakościowej
– dokumentowanie działań związanych z jakością.
Głównym celem Firmy EUROTRANS jest wzmocnienie dotychczasowej pozycji firmy na rynku usług transportowych poprzez świadczenie wysokiej jakości usług, ich bezpieczną i terminową realizację oraz ciągły rozwój Firmy.
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Klientów Firma EUROTRANS dąży do osiągnięcia w/w celów poprzez bieżącą analizę potrzeb i oczekiwań Klientów, dostosowanie taboru i usług do potrzeb i wymagań obowiązujących w Unii Europejskiej, szkolenie pracowników pod kątem wymogów norm Unii Europejskiej oraz przepisów prawnych, wprowadzanie nowych rozwiązań organizacyjnych i technicznych podnoszących jakość świadczonych usług.
Dążymy do tego, aby nasi Klienci byli przekonani, że troska o nich jest kluczowym elementem funkcjonowania Firmy.